Košovská cesta 24, budova OSP
Prievidza, 97101
+421 905 409 626
+421 907 258 668
dusan@azelia.sk
peter@azelia.sk

SEO optimalizácia – zvyšovanie návštevnosti bez platenej reklamy

Informácie o zákazníkovi

Stavebná firma Chytrostav pôsobí v regióne Bratislavy a okresu. K hlavným činnostiam patria rekonštrukcie bytu, kúpeľne, bytového jadra, bytov, rodinnych domov. Taktiež firma realizuje demontážne a búracie práce, murárske práce, stierky-omietky, sadrokartonárske práce, maliarske a natieračské práce, vodoinštalácie a elektroinštalácie, obklady – dlažby, montáž drevených a, upratovacie práce, rekonštrukcie kúpeľní.

Zmysel redizajnu a optimalizácie webu

Cieľom klienta bolo zabezpečiť pre svoj web kontinuálnu návštevnosť, ktorá bude z prirodzených výsledkov vyhľadávania na Google. A to takú návštevnosť, ktorá bude primárne tvorená návštevníkmi z Bratislavy a okolia a taká, ktorá bude relevantná. To znamená, že návštevníci hľadajú na Googli služby, ktoré klient ponúka.

Pohľady na aktuálny web

optimalizácia seo webu

Pohľady na pôvodný web

Seo webu

optimalizácie pre vyhľadávače

Aktuálny webdizajn a technické SEO

Súčasný web je optimálne nastavený na SEO, má responzívny dizajn, formát na plnú šírku obrazovky a má administračný systém na správu obsahu.

Optimalizácia prvá strana v google

Pre lokálnu bratislavskú stavebnú firmu sme realizovali webovskú prezentáciu s dôrazom na responzívny design a získavanie návštevníkov hlavne prostredníctvom Google vyhľadávača. Hlavným cieľom bolo postupne eliminovať potrebu platenej reklamy a získavať lokálnych zákazníkov na relevantné slovné spojenia s predmetom podnikania spoločnosti. Vyhotovoli sme webstránku, pripravili texty, optimalizovali sme web pre vyhľadávače, zabezpečili kvalitné spätné odkazy. Rovnako tak sme pre web zabezpečili autoritatívnosť pomocou Google nástrojov. Výsledkom je 567% rast návštev z vyhľadávačov oproti pôvodnému stavu a neustále rastie.

1. Východiskový stav

Platená návštvenosť dosahovala hodnoty 20 až 30 denne. To všetko pri rozpočte 3-5€ denne, čo predstavuje mesačné náklady vo výške 90 až 150€. Ako vidno z grafu, dňa 8. augusta došlo k zastaveniu získavania návštev z plateného Adwords.

Naproti tomu návštevnosť s vyhľadávačov bola v tom období len niečo na úrovni cez 10 denne. Začali sa však objavovať prvé úspechy optimalizácie.

2. Výsledok

Kontinuálne zvyšovanie rastu návštev z vyhľadávačov. Momentálny stav je taký, že len organická návštevnosť dosahuje takú mieru, ako v minulosti dosahoval web sumárne za platenú návštevnosť, sprostredkovanú návštevnosť a návštevnosť z vyhľadávačov.

Dôležitou časťou SEO – optimalizácie pre vyhľadávače, je nielen rast návštevnosti, ale aj sprievodný rast pozícií vo výsledkoch vyhľadávania. A to nie na ľubovoľné slovné spojenia, alebo kľúčové slová, ale priamo na tie, ktoré definujú podnikanie klienta. Práve preto dávame do pozornosti tabuľku, ktorá udáva, čo je výsledkom SEO – rast pozícií, rast miery prekliku, rast návštevnosti webu a samozrejme aj prírastok ďalších a ďalších kľúčových slov, ktoré získavajú návštevnosť.

A čo je pre klienta tiež dôležité je to, odkiaľ pochádzajú jeho návštevníci. Keďze ide o bratislavskú firmu, reálne očakáva návštevu hlavne z Bratislavy. Pozrite sa na obrázok.

Chcete aj vy podobný web a SEO ?

Radi vám pomôžeme, pošlite nám kontakt